گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

یانوزای در یک قدمی عقد پاریس سن ژرمن

مدیر ورزشی باشگاه پاریس سن ژرمن مذاکرات خود با سران باشگاه منچستریونایتد بر سر به خدمت گرفتن عدنان یانوزای را به مراحل پایانی نزدیک کرده است.

یانوزای در یک قدمی عقد پاریس سن ژرمن

Adnan Januzaj / Paris-SG.blogfa.com

به نقل از اسکای اسپرت عدنان یانوزای 19 ساله از جمله خریدهای منچستریونایتد در زمان مربیگری دیوید مویس است هر چند مربی سابق شیاطین سرخ به توانایی‌های او کاملا خوشبین بوده و آینده درخشانی را پیش روی یانوزای جوان می‌دید اما از زمانیکه لوییس فن خال به اولدترافورد آمد این بازیکن جوان به ندرت فرصت بازی در تیم پیدا کرد.

با وجود آنخل دی ماریا و وین رونی دیگر فضای کافی برای بازی یانوزای در ترکیب تیم یونایتد باقی نماند و سران باشگاه پاریس سن ژرمن از همین موضوع به نفع خود استفاده کرده و در تلاش برای به خدمت گرفتن وی هستند.

مدیر برنامه‌های یانوزای اعلام کرد: مذاکرات برای انتقال او به باشگاه پاریسی تقریبا مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد اما لوییس فن خال مایل است یانوزای را حداقل تا فصل تابستان نزد خود نگه دارد فن خال معتقد است هر بازیکن در تیم نقش انحصاری خود را دارد و هرچند در تمامی دیدارها حضور نداشته باشد اما سرمربی بر روی او حساب کرده و نمی‌تواند برون برنامه‌ریزی و یافتن جایگزینی مناسب با رفتن بازیکنان موافقیت کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.