گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

خلیفه فرهاد امیری :من نمی دانم سابقه اصلاح طلبی این شاه آبادی چیست ؟

جناب آقای شاه آبادی با توجه به  سوابق فعالیتهای رسانه ای و سیاسی انتخاباتی که اینجانبداشته ام  به جرات می توانم بگویم :کمتر کسی هست که در استان ما قدمی برای جریان اصلاحات بر داشته باشد و من ایشان را نشناسم  اما متعجب از اینم که در این همه سال  چرا باید افتخار آشنایی با شما را نداشته باشم!!!؟

مگر می شود شما در جنبش های دانشجویی فعالیت کرده باشی و کسی شاهد حضورت در انجمن های اسلامی دانشجویی نبوده باشد !!!!؟مگر می شود برای جریان اصلاح طلبی استان قدمی بر داشته و یا در انتخابات های سالهای 1376و 1384 و1388 و 1392 پوستری برای  کاندیداهای اصلاح  طلبان چسبانیده  و یا در یکی از احزاب  اصلاح طلب فعال بوده باشید و دوستان اصلاح طلب ما شما را به یاد نیاورند!!!!؟ .

مگر می شود کسی که تا قبل از انتصابش به سمت مدیر کلی سیاسی انتخابات استانداری کرمانشاه به اندازه انگشتان یک دست هم از نیروهای اصلاح طلب ایشان را ندیده و نشناسند !!! ؟

ایشان با کدامین کارنامه  با اینجانب که عمر خود را فدای جریان اصلاح طلبی کردم رفتاری قیم معابانه می کند!!!؟

حال بگذریم از اینکه به ستادهای دیگران وابسته و دائما در رفت و آمد بوده اید و  تا اکنون پاسخ شفافی به آن اتهامات نداده اید .په خوب است بدانیدکه حاج محمد نجفی مدیر کل پیشین استانداری و همشهری اینجانب اطلاعات زیادی در مورد حضرتعالی دارد که اگر مایل باشید متن کاملی از مصاحبه ایشان  در خروجی سپیدار کر مانشاه به نمایش خواهم گذاشت .........

آری جناب دکتتتتربر اساس موضوعات مطرح شده در این متن شما نه از شایستگی و نه ازظرفیت پذیرش چنین مسئولیت مهمی بر خوردار هستید که امید وارم مسئولان ذی ربط هر چه سریعتر در خصوصتان تصمیمات لازم و ضروری را اتخاذ نمایند  .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.