گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

wps در مودم چیست؟

اول باید بگم که WPS مخفف عبارت { WiFi Protected Setup } برای بعضی از کاربران شاید این دکمه زیاد به کار نیاید و میشه گفت زیاد کاربرد نداره یا این تنها کاربردش راحت کردن اتصال بین دیوایس با مودم هستش !

enter image description here

enter image description here

اما بحث اصلی :

یک روش امن برای ارتباط بیسیم خانگی هست که در سال 2007 آغاز شده !

حالا کارش چیه مثلا شما یک گوشی یک لپتاپ و چند وسیله دیگه دارید که ازش استفاده میکنید و به مودمتون وصل میشید شما وقتی یکبار به این مودم با ابزارتون وصل بشید برای دفعات بعدی دیگه نیازی به زدن پسورد و و.... نیست شما فقط کافیه WIFI دستگاه مورد نظر رو روشن کنید بعد دکمه WPS رو چند ثانیه نگه دارید تا به صورت چشمک زن در بیاد و حالا روتر اطلاعات تنظیم را ارسال کرده و ظرف چند ثانیه یک اتصال امن و رمزگذاری شده با شبکه خود دارید بدونه اینکه نیازی به وارد کردن چیزی داشته باشی.

هدف این استاندارد تسهیل روند پیکربندی امنیتی شبکه‌های بیسیم می‌باشد و به همین دلیل است که قبلاً Wi-Fi Simple Config نامیده می‌شد. این پروتکل به منظور میسر کردن امنیت برای کاربرانی طراحی شده که اطلاعات کمی در مورد امنیت شبکه‌های بیسیم دارند و ممکن است درمیان گزینه‌های موجود برای برقراری محدودیت دسترسی در شبکه‌های بیسیم سردرگم بمانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.