در یک بازار رقابتی در حال رشد، بحث کیفیت، مخصوصا برای تجارتها ومقاصد گردشگری مشابه هم، اهمیت یافته است. این موضوع از طریق عواملی چون افزایش حقوق مصرف کننده و گردشگران آگاه، تحت تأثیر قرار گرفته است. برای حمایت از محرکات کیفیت در گردشگری، نیاز است تا مزیت رقابتی حفظ شود یا افزایش یابد، به ویژه از طریق به روز کردن استراتژی های توسعه گردشگری با کیفیت. از اوایل دهه 1980، صنعت گردشگری به صورتی فزاینده، درگیر کیفیت محصول و خدمات شده است. این شناخت گسترده همبستگی متقابل بین .......... ادامه مطلب