گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

پیروزی

با سلام خدمت دوستان

برد شیرین تیم فوتبال ایران مقابل بحرین به همه ی ما چسبید

انشا اله ایران و ایرانی در همه ی زمینه ها پیروز و سربلند باشند .

احساس میکنم با اومدن نرم افزار ها و فن آوری های جدید و موبایلی کمتر وبلاگ و وبلاگ نویسی پشتیبان داشته باشه ؛ البته شایدم چون خودم کمتر وقت می کنم به وب سری بزنم همچین تصوری دارم

اما کلا دلم برا اون دوران که مرتب مطلب مینوشتم خیلی تنگ شده

از طرفی تو محیط های اجتماعی جدید هم عضو نشدم و بهتر بگم خوشم نیومد که عضو بشم یا حتی نگاه کنم برا همین موندیم تو همین صفحات خاطره انگیز وبلاگ

 امید که دوستان قدیمی فراموشمون نکرده باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.