گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

گلچین مطالب فارسی

گلچین مطالب فارسی، دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس جدید، دانلود عکس، بیوگرافی، اخبار ورزشی

موضع استیصال رهبری مجاهدین از زبان سخنگوی فرقه

چند روز پیش رهبری فرقه مجاهدین ته خط بن بست و ته خط استراتژی و تاکتیک های خود را از زبان یک مترسک سخنگو بروز داده و همچنین با بیان نا امیدی از ارباب امپریالیستی خود ، طی نکاتی آه و فغان سرداده است .
همانگونه که همه می دانیم مریم رجوی قبلا گفته بود که من کلاه آبی می خواهم و از امریکا و انگلیس ملتمسانه این خواسته را دنبال کرد . اما در جواب امریکایی ها گفته بودند بجای کلاه آبی رهبری فرقه مجاهدین بایستی به اعضایش آزادی دهد که عضویت خود را درفرقه نفی نمایند تا امریکا و اروپا برای پذیرش آنها و خارج کردنشان از فضای خطر و ریسک صد در صدی عراق دست باز داشته باشند .
اما رهبری فرقه آدم کش مجاهدین از آنجا که طمع کار است و رندی فراوان دارد و طمع صد روی صد به جان تک تک اعضای فرقه اش دارد نمی خواهد جان یک نفر را نجات دهد لذا از پذیرش هرگونه شرطی سر باز زده است و باعث شده عده ای آدم با هزاران مریضی و کهولت سن و سل و سرطان و افسردگی و دیوانگی های رنگارنگ درکمپ و زندان لیبرتی حبس کند تا آخرین نفرشان قربانی شوند .
نماینده رجوی در این موضع گیری گفته است رهبری فرقه فتوا داده است که ساکنان لیبرتی بایستی همان کاری کنند که زندانیان در سال 67 کردند . یعنی با انکار و قبول هر شرطی جان خود را برای حفظ رجوی بدهند .
این ظلم و تهدید خطرناکی است که از سالهای سال رجوی در حق مریدان چشم و گوش بسته اش مرتکب شده و باعث خود زنی ها-خود سوزی ها –خود کشی های خطی و تشکیلاتی مرتکب شده و اکنون هم درحال رقم زدن یک سناریوی خطرناک و کشتاری دسته جمعی و خود کشی سازمانی است .
لذا بر سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی است که جلوی شرارت رهبری فرقه را بگیرند .
رجوی با دماغ سوختگی تمام از بازپس دهی یک سوم ازسلاح های انفرادی خود که توسط امریکا خلع سلاح شده سخن می گوید ملتمسانه خواستار آن است و می گوید اکنون که امریکا و ملل متحد خطر داعش را جدی و به مجاهدین گوشزد کرده اند لازم است آنها سلاح به مجاهدین دهند تا ببینند چه کسی جرأت حمله به آنهارا دارد .  رجوی به دلایلی جرأت نکرده اسم داعش را به زبان بیاورد وگفته ببیند چه کسی جرأت  نزدیک شدن به مجاهدین را دارد .
البته رهبری فرقه از یک جهت راست گفته چون داعش دست به تولیدی و فرقه ضد انسان و هار دپو شده صدام نمی زند .
به هر حال رهبری مجاهدین با ندانم کاری های بغایت عقب مانده خود همه چیز را باخته و اکنون جان افراد در لیبرتی آخرین خاکریزش است .
هشدار به خانواده های ایران - ملل متحد - دولت محترم عراق و سازمانهای حقوق بشری جهان –به داد اسرای در بند لیبرتی برسید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.